خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/13 - 14:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
محورهای طرح تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری چیست؟

رضایی‌کوچی: طرح تفحص از قراردادهای ایرباس، بوئینگ و ای.تی.آر در ایستگاه پایانی

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: آخرین نشست بررسی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری طی دو هفته آینده در کمیسیون عمران برگزار و پس از آن درباره تعیین تکلیف طرح تصمیم گیری می شود.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از بررسی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری در کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود که این طرح روز دوشنبه با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد، اما به دلیل فرا رسیدن ایام 22 بهمن و مشغله وزرای دولت، بررسی این طرح به نشستی بعدی موکول شد.











هواپیما


بررسی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی در نشست آتی کمیسیون عمران مجلس



نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان متقاضی طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی، ابهاماتی را درباره قراردادهای منعقد شده مطرح کرده اند، البته تاکنون چندین نشست با حضور مسئولان برای بررسی دغدغه نمایندگان برگزار شد، از این رو قرار است که آخرین نشست در کمیسیون عمران برگزار شده و پس از آن درباره تعیین تکلیف طرح تصمیم گیری می شود.



قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس، بوئینگ و ای.تی.آر زیر ذره‌بین کمیسیون عمران مجلس



مهم ترین محور طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری، روند انعقاد قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس، بوئینگ و ای.تی.آر است و نمایندگان خواستار شفاف سازی این قراردادها هستند



وی افزود: مهم ترین محور طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری، روند انعقاد قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس، بوئینگ و ای.تی.آر است و نمایندگان خواستار شفاف سازی این قراردادها هستند.



محورهای طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری چیست؟



این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: نحوه انعقاد قراردادها، تحویل هواپیماها، تأمین قطعات و تجهیزات، خدمات پشتیبانی بخشی از مسائل و محورهای طرح تحقیق و تفحص است.



ارسال گزارش نهایی تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری به صحن علنی



رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، در صورت تصویب طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای هوایی و ناوبری در کمیسیون عمران مجلس، این طرح برای تأیید نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 273195
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار